آیا می توانم سیکلوسپورین نابود کردن کلیه شما اگر شما FSGS

دو شنبه 18 شهريور 1392
ن : lafee

آیا می توانم سیکلوسپورین نابود کردن کلیه شما اگر شما FSGS

آیا می توانم سیکلوسپورین نابود کردن کلیه شما اگر شما FSGS
FSGS، cyclosporineCyclosporine یک داروی قوی سرکوب کننده سیستم ایمنی است که توسط پزشکان به برخی از افراد تجویز می شوند با FSGS است. آن را در دسترس است به عنوان یک کپسول، محلول خوراکی یا راه حل است که به داخل ورید تحویل داده است. آیا می توانم این دارو از بین بردن کلیه خود را اگر شما FSGS؟ گپ و گفتگو با دکتر آنلاین ما برای مشاوره رایگان!
در واقع، استفاده از سیکلوسپورین می تواند به کلیه ها آسیب می رساند، و یا حتی در نارسایی کلیه و در نتیجه. خسارت بیشتر احتمال دارد که اگر کلیه ها توسط داروهای دیگر به خطر بیافتد. علاوه بر این، این دارو ممکن است عوارض جانبی به شرح زیر:
سازش سیستم ایمنی بدن. این دارو باعث مهار فعالیت سیستم ایمنی بدن و برگ های بیمار را بیشتر در معرض ابتلا به عفونت، مانند آنفلوانزا، سرماخوردگی و عفونت های پوستی. خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان مثل سرطان ریه نیز افزایش خواهد یافت.
فشار خون بالا. این یک عارضه جانبی شایع است، و منجر به سکته مغزی و آسیب به اندام.
دیگر از عوارض جانبی مصرف سیکلوسپورین ممکن است شامل آسیب کبدی، تشنج، رشد لثه، افزایش سطح پتاسیم، و غیره برای به حداقل رساندن این اثرات مضر، ضروری است به دنبال توصیه های پزشکان است.
علاوه بر این، درمان جایگزین طبیعی برای FSGS در دسترس است برای کمک به بیماران این اختلال کلیوی را درمان اساسا با هیچ عارضه جانبی هستند. ایمونوتراپی و درمان آلودگی خون دو نمونه خوب است. این درمانها نه تنها می تواند علائم بیماری کلیوی کاهش دهد بلکه جلوگیری از پیشرفت آن و بازگرداندن عملکرد کلیه. شما می توانید از وب سایت ما برای اطلاعات بیشتر و یا بررسی احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS, سیکلوسپورین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.